Serwis

Moduł Serwis systemu Comarch ERP XL (dawniej: Comarch CDN XL) umożliwia ewidencjonowanie, realizację i rozliczanie zleceń serwisowych. Specjalne narzędzia pomagają nie tylko zarejestrować zamówione usługi i przypisać im konieczne składniki oraz „robociznę”, ale także automatyzują wydawanie towaru i generowanie dokumentów służących do rozliczenia wykonanych usług. Niezbędne informacje są pobierane z pozostałych modułów systemu Comarch ERP (CDN XL).

Dzięki Comarch ERP XL będziesz szybko i sprawnie realizować zlecenia serwisowe. Po zarejestrowaniu zlecenia serwisowego generowane są rezerwacje niezbędnych zasobów. Realizacji zlecenia towarzyszy generowanie dokumentów rejestrujących wydanie składników (WZ), faktur sprzedaży oraz paragonów. System Comarch ERP XL pozwoli ci optymalizować planowanie zleceń serwisowych, monitorować aktualny stan ich realizacji i kontrolować koszty.