Serwis i usługi

Stopień zadowolenia klienta w znacznej mierze decyduje o sukcesie rynkowym firmy działającej w branży usługowej. Jest to szczególnie ważna dla firm zajmujących się serwisem i reklamacjami. System Comarch ERP XL umożliwia skuteczną obsługę i budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Poprzez moduł CRM oprogramowanie Comarch ERP XL umożliwia rejestrację wszystkich kontaktów z klientem, a także zarządzanie zadaniami pracowników działu sprzedaży. Proces przygotowywania ofert, przyjmowania i składania zamówień oraz śledzenia płatności jest w dużej części zautomatyzowany. Comarch ERP XL zapewnia także pełną obsługę księgową firmy.
Istnieje możliwość prowadzenia wieloetapowych kampanii, których rezultaty można na bieżąco śledzić, co pozwala przedsiębiorcy zarządzać zadaniami pracowników sprzedaży oraz weryfikować skuteczność podjętych działań.

Moduł Serwis systemu Comarch ERP XL wspiera realizację usług serwisowych, gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Funkcjonalność ta umożliwia planowanie pracy działu serwisu, monitorowanie realizacji zgłoszeń, rejestrację informacji o planowanych i zakończonych zleceniach i wykorzystanych materiałach. W rezultacie korzystnie wpływa na zadowolenie klientów.

Moduł Business Intelligence umożliwia automatyczne wysyłanie raportów do wskazanego użytkownika, a wbudowany mechanizm subskrypcji i alertów pozwala szybko reagować na pojawiające się nieprawidłowości.

Korzyści z wdrożenia Comarch ERP XL w firmach działających w branży usługowej:

  • skuteczne podejmowanie decyzji
  • lepsza jakość obsługi klienta i zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych
  • budowanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami
  • dostęp do pełnych informacji na temat obsługiwanych kontrahentów, zleceń i płatności
  • podgląd historii działań skierowanych do klienta
  • bieżące monitorowanie stanu realizacji zleceń serwisowych
  • skrócenie czasu realizacji reklamacji
  • optymalizacja planowania i pełna kontrola kosztów zleceń serwisowych.
Skontaktuj się już teraz! Powrót

IT Vision Sp. z o.o.

ul. Chełmońskiego 166
31-348 Kraków

www.itvision.pl

biuro@itvision.pl

tel.: (+48) 12 378 78 00