Dział serwisu i reklamacji

Wdrożenie oprogramowania Comarch ERP XL (dawniej: CDN XL) w dziale serwisu czy reklamacji pomoże ci podnieść jakość obsługi klientów i usprawnić procesy związane z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną oraz realizowaniem reklamacji. Dzięki temu zlecenia będą szybciej realizowane, a twoi klienci bardziej zadowoleni.

Wdrożenie oprogramowania Comarch ERP XL w dziale serwisu i reklamacji pozwoli ci:

  • monitorować aktualny stan realizacji zleceń serwisowych
  • skrócić czasu realizacji reklamacji
  • zoptymalizować planowanie zleceń serwisowych
  • identyfikować najbardziej wadliwe towary
  • śledzić wszystkie działania serwisowe
  • kontrolować koszty zlecenia serwisowego
  • budować trwałe relacje biznesowe z klientami.

Poznaj funkcjonalność Comarch ERP XL dla firm serwisowych

Skontaktuj się już teraz! Powrót

IT Vision Sp. z o.o.

ul. Chełmońskiego 166
31-348 Kraków

www.itvision.pl

biuro@itvision.pl

tel.: (+48) 12 378 78 00